سبد خرید

جمع خرید 0

سواروسکی یا swarovski چیست

سواروسکی یا swarovski چیست

در این مقاله قصد دارم راجع به سواروسکی یا سوارفسکی صحبت کنم و به شما علاقه مندان به جواهرات و بدلیجات توضیح بدم که سواروسکی چیست. اگر ازعلاقه مندان به بدلیجات و زیور آلات لوکس بدلی هستید احتمالا با سوارسکی آشنا هستید

سواروسکی

سلام وقت بخیر

در این مقاله قصد دارم راجع به سواروسکی یا سوارفسکی صحبت کنم و به شما علاقه مندان به جواهرات و بدلیجات توضیح بدم که سواروسکی Swarovski چیست.

اگر از علاقه مندان به بدلیجات و زیور آلات لوکس بدلی هستید احتمالا با سواروسکی Swarovski آشنا هستید

اگر هم راجع به سوارفسکی نمیدانید در این مقاله تمام اطلاعات لازم را برای خرید جواهراتی که از برند سوارسکی یا همان سوارفسکی استفاده میکند نظیر بدلیجات لوکس برند کلیو که متعلق به شرکتی پاریسی است و در ساخت بدلیجات و زیورآلات لوکس خود از نگین های سواروسکی استفاده میکند آشنا میکنیم

و به شما میگوییم سوارسکی چیست. یا Swarovski کیست؟

سوارسکی

سواروسکی Swarovski :

سوارسکی برندی بسیار محبوب و معروف می باشد که در سال 1895 میلادی توسط دانیل سواروسکی تاسیس شده است.این شرکت را با برند Swarovski در تمام دنیا میشناسند.در این شرکت، محصولات و کریستال های بسیار باکیفیتی تولید می شودکه به آنها نگین های سواروسکی یا کریستال سواروسکی گفته میشود. نگین های Swarovski در ساخت جواهرات و زیور آلات لوکس، لوسترها وکالا ها واقلام تزیینی خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

سواروسکی یا همان سوارفسکی حالا به برندی محبوب و معروف تبدیل شده و از نگین های ساخت این شرکت در انواع زیور آلات و بدلیجات لوکس استفاده میشود زیور آلات لوکسی که خود متعلق به شرکت هایی با گستره جهانی هستند و محبوبیت زیادی دارند. کریستال های محبوب سواروسکی این شرکت اتریشی Swarovski در انگشتر ها و دستبند ها و سرویس های عروس مارک کلیو و گردنبند ها و دیگر زیور آلات و بدلیجات مخصوص خانم ها استفاده میشود.

اما شاید برایتان سوالی پیش آمده باشد که چرا نگین های سواروسکی در زیور آلات و بدلیجات استفاده میشود. زیبایی و براقیت و استحکام نگین ها ی سوارسکی که یکی محصولات شرکت سواروسکی می باشد، این زیور آلات را بی نظیر کرده است.سواروسکی محصولات دیگری نظیر اقلام مورد استفاده در چشم پزشکی را نیز می سازد و برای مثال عدسی های چشم پزشکی کار شرکت سواروسکیswarovski  است و در واقع تخصصی ترین مرکز برای ساخت لنز های دوربین های شکاری دو چشمی ودوربین های اصلحه هاو لوازم چشم پزشکی همین شرکت سواروسکی می باشد. شرکت سوارسکی Swarovski نگین هایی طراحی و تولید می کند که با عبور نور از این نگین ها که سنگ سوارسکی یاکریستال سواروسکی نیز نامیده می شوند،

 رنگین کمانی از نوی آن طرف نگین های سواروسکی پدید می آید و زیبایی منحصر به فردی را به زیورآلات و بدلیجات ساخته شده با این نگین ها هدیه میدهد. شاید برای شما جالب باشد بدانید اولین بار در دوربین دوچشمی که توسط شرکت سوارسکی Swarovski تولید شده بود لنز های سوارسکی قرار داده شد و بسیار عالی و پر کاربد هم شد به طوری که استانداردی برای دیگر دوربین های ساخته شده توسط شرکت های دیگر دنیا قرار گرفت و بسیار محبوب شد.این شرکت سوارسکی بود که اولین دوربین را برای تفنگ ها تولید کرد و باز هم اولین تلسکوپ با لنز های متغیر در جهان ابداعی از سوی سوارسکی Swarovski بوده است. این شرح حالی از سوارسکی بود که با هم مرور کردیم و همین شرح حال از شرکت سواروسکی Swarovski نشان از اعتبار و قدمت این شرکت میدهد و نشان از کیفیت بالای محصولات سواروسکی یا همان سوارفسکی دارد.

حال این سوال مطرح است که چگونه از نگین های سوارسکی، که در جواهرات، زیور آلات و بدلیجات مورد استفاده ما بکار رفته مراقبت کنیم؟

نگهداری از نگین های سواروسکی :

خوب همانطور که میدانید نگین های سوارسکی و در واقع جواهرات سواروسکیswarovski جز بدلیجات و زیور آلات تزیینی محسوب میشوند و باید از آنها مراقبت ویژه ای نمود، تا دچار آسیب نشوند. برای نگهداری از سنگ های سوارسکی، شما باید نگین ها را از تماس با آب دور نگهدارید و همچنین به مواد شوینده نزنید چون درخشش این نگین ها Swarovski در تماس با مواد شوینده کم میشود و زیبایی که به بدلیجات مورد استفاده شما داده است از بین میرود پس این اصل را همیشه به یاد داشته باشید از تماس بدلیجات با آب بپرهیزید تا همیشه بدلیچات و زیور آلات شما نو بماند. با کریستال های سواروسکی Swarovski دقیقا باید رفتاری را داشته باشد که با طلا و جواهرات خاص خود دارید فقط برای مهمانی های مهم از زیور آلات طلای خود استفاده میکنید و بعد از مهمانی هم طلای خود را درون جعبه ی بدور ار رطوبت و دسترس افراد خانواده قرار میدهید. این کار ره هم برای نگین های سواروسکی انجام دهید این همان رمز سالم بودن بدلیجات و زیور آلات کار شده با این نگین است. توصیه ای دیگر هنگام شنا کردن و استخر رفتن حتما باید نگین های سواروسکیswarovski را از خود جدا کرده و درون صندوق و کمد مخصوص به خود قرار دهید. از کلر زدن به نگین ها جدا بپرهیزید.

زیبایی نگین های سوارسکی

همانطور که در متن بالا اشاره شد نگین های سواروسکی بسیار درخشان و زیبا هستد و علاوه بر محصولات و زیور آلات شرکت در برند های مطرح و محبوبی نظیر کلیو و ژوپینگ مورد استفاده قرار میگیرند.این برند ها که برند های مطرح دنیای مد و زیبایی هستند در بدلیجات خود نظیر نیم ست ها وسرویس ها و گردنبند ها و دستبند ها و دیگر مصنوعات بدلی خود از نگین های سواروسکی اصل استفاده میکنند و بخشی از محبوبیت خود را مدیون این نگین های زیبا هستند.

در این مقاله سعی شد تا شما با نگین های سواروسکی آشنا شوید و اگر از آندسته افرادی هستید که به زیبایی و منحصر به فرد بودن خود در مجالس و مهمانی خیلی حساس حستید با این برند آشنا شوید و بدانید ازکدام مارک از بدلیجات و باید استفاده کنید تا نیم ست شیک و منحصر به فرد و با دوامی داشته باشید.

چند نمونه از کار هایی که با کریستال های سواروسکی کار شده است 

سوارسکی

اینها نمونه هایی از نیم ست ها و سرویس های مارک کلیو پاریس هستنم که با نگین های سوارسکی اصل تزیین شده اند 

 

سوارسکی

این نمونه های سرویس و نیم ست های کلیو یکی از جدید ترین و محبوب ترین مدل های زیورآلات بدلی ضد حساسیت هستند که فقط در بازار های لوکس به فروش می رسد و البته در این زیورآلات از نگین های اصلی شرکت که همان نگین های کریستالی است استفاده شده است

سوارسکی

 

 



سوالات متداول

دانیل سواروسکی شخصی است که شرکت سواروسکی را تاسیس کرد. در این شرکت نگین های زیبایی که مخصوص استفاده در زیورآلات است تولید میشود همچنین شرکت سواروسکی شیشه های عینک را می سازد.


زیبایی و براقیت و استحکام نگین ها ی سوارسکی که یکی محصولات شرکت دانیل سواروفسکی می باشد، دلیلی است که از این گین ها در ساخت زیورآلات استفاده می شود. شرکت سوارسکی Swarovski نگین هایی طراحی و تولید می کند که با عبور نور از این نگین ها رنگین کمانی از نور اطرلف نگین پدید می آید وزیبایی منحصر به فردی را به زیورآلات و بدلیجات ساخته شده با این نگین ها هدیه میدهد


َژوپینگ وای اس ایکس ، کلیو و خود شرکت سواروسکی در تولید زیورآلات از نگین های زیبا و محکم سواروسکی در ساخت زیورآلات خود استفاده میکنند


عباس روستایی

عباس روستائی حسین ابادی

سلام من عباس روستائی هستم مدیر و موسس سایت سیلورا . کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار دارم و استاد دانشکده خوارزمی ملایر. عاشق نقره سازیم و یه کارگاه نقره سازی دارم که هر چی دلت بخواد توی کارگاه نقره سازیم تولید میکنم . به شدت دنبال یادگیری هستم و همه جوره از یادگیری مباحث مربوط به حوزه کاریم برنامه نویسی استقبال میکنم و دوست دارم اطلاعات بیشتری در مورد نقره و روش های مختلف ساخت زیورآلات بدست بیارم.هرچند در این زمینه تجربه ای 5 ساله دارم ولی بازم دوست دارم یاد بگیرم. عاشق نوشتن هستم ومقالات مختلفی تو حوزه زیورآلات نوشتم و سعی میکنم هرچی یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بذارم . امید وارم از خوندن مقالاتم راضی باشید وبا خوندن مقالات وب سایتم به دانشتون اضافه بشه و اطلاعات عمومیتون بالاتر بره .

مشاهده اطلاعات بیشتر